Všechny důležité kontakty můžete nalézt níže.

Adresa

Hotel Šipka

Náměstí 37

Štramberk

 
+420 777 705 031

Instagram
  •  Events   •  TO DO list nevěsty
a

TO DO list nevěsty

Svatba a celkově svatební den je jednou z největších události v životě ženy a muže. Plánování toho tzv. „velkého dne“ začíná od doby, kdy proběhnou zásnuby, vyberou se svědci a hlavně také místo konání svatby. Okolo svatby je třeba naplánovat velká spousta věcí-od šatů pro nevěstu, přes výběr dekorací na svatební tabuli a výběr svatebního menu, až po naplánování rozlučky se svobodou.

Dostala jste zásnubní prstýnek a chcete svou svatbu stihnout do roka a do dne bez zbytečných stresů? Tak jste na správné adrese! Zde Vám pomůže náš “to do nevěsty” a hlavně také my. Vše co bude třeba s Vámi vyřešíme na našich koordinačních schůzkách

Jelikož jste si vybraly pro Váš velký den právě nás, tak máte jeden z nejdůležitějších bodů za sebou – SVATEBNÍ MÍSTO – Hotel Šipka pod Trúbou.

TO DO list nevěsty pěkně bod po bodu...

  1. STANOVIT SI ROZPOČET NA CELOU SVATBU – zde je zahrnuto vše od snubních prstenů, přes šaty, kapelu, hostinu, výzdobu a ubytovaní a mnoho dalšího…
  2. POŘÍDIT SI SVATEBNÍ PLÁNOVAČ – můžete si zvolit například tištěnou verzi, která bývá nejčastěji ve formě diáře či knihy nebo verzi elektronickou-online diáře.
    Pro milovníky iPhone lze v App store stáhnout přímo aplikaci do mobilu. Zadejte si do vyhledávače svatební plánovač nebo anglicky wedding planner. Nás například velmi zaujala aplikace „SMARTY“ (viz foto níže)
  3. TERMÍN SVATBY – domluvte si u nás schůzku, prohlídněte si místo, zeptejte se nás na vše, co vás zajímá a domluvíme i váš termín svatby. Nepodceňte to a rezervujte si svůj termín zavčas-ať na vás vyjde vaše vysněné datum.
  4. VÝBĚR SVĚDKŮ – zvolte si svou nejlepší kamarádku, sourozence či kohokoliv jiného. Důležité je, aby to byla osoba vám blízká, u které si budete jisti, že svou roli svědka hravě zvládne-svědka totiž čeká řada důležitých úkolů-organizace rozlučky se svobodou, bavení hostů během dne D a spousta dalších úkolů okolo svatby. Proto velmi dobře zvažte svůj výběr.
  5. POČET HOSTŮ – pozvěte rodinu, kamarády a přátele, se kterými chcete váš výjimečný den strávit. Zároveň si vytvořte ZASEDACÍ POŘÁDEK. Do našeho sálu se vejde okolo 50-ti osob.
  6. ROZLUČKA SE SVOBODOU – obvykle se pořádá týden před svatbou. Svědkyni můžete pomoci s výběrem kamarádek na vaši rozlučku. Dále se už o nic starat nemusíte, nechte se překvapit, jaký program si pro vás svědkyně a kamarádky připraví. Užijte si svůj den!
  7. PŘEDSVATEBNÍ NOC S NEJLEPŠÍMI KAMARÁDKAMI – u nás na Šipce nabízíme tuto skvělou službu v našem SVATEBNÍM APARTMÁ. Užijete si předsvatební noc už u nás na hotelu, kde vám kamarádky mohou pomoci nachystat vše potřebné okolo svatby, u toho si můžete dát sklenku dobrého vína či drink, něco dobrého k jídlu a užít si skvělou atmosféru přímo pod Trúbou. Ráno v den vaší svatby vám nachystáme skvělou snídani pro vás a vaše kamarádky až do pokoje a vy se tak krásně posílíte na vámi dlouho očekávaný den.
  8. MATRIKA – nahlaste svůj termín svatby na matrice a vyřiďte si všechny potřebné formality okolo-doložte zde platný doklad totožnosti a rodný list.
  9. INSPIROVAT SE – pro inspiraci výzdoby, šatů a her doporučujeme Instagram a aplikaci Pinterest. Ty vám pomohou vybrat si svůj styl svatby (vintage, retro, rustikální styl, glamour, folklor…)
  10. ZAJISTIT SI KAPELU / DJ HUDBA – každá chceme kráčet k oltáři na svou oblíbenou písničku, kterou máme již dlouho v hlavě vysněnou. Proto je DJ/kapela velmi důležitou součásti na svatbě-je potřeba již od obřadu až po večerní zábavu. Zvolte velmi dobře, neboť od toho se odvíjí veškeré dění na svatbě. Nezapomeňte hrát od každého žánru něco a ať si také každá věková kategorie najde své. Účelem celého dne je přeci to, aby se hosté bavili a na váš den ještě dlouho vzpomínali.
  11. VYBRAT SI FOTOGRAFA/KAMERAMANA – tento výjimečný den chceme mít všichni krásně zvěčněný, proto je velmi důležité vybrat si toho správného fotografa. Nezapomeňte, že je to památka na celý život.
  12. VYBRAT OBLÍBENOU CUKRÁŘKU – občerstvení před obřadem v podobě koláčků, sweet bar až po svatební dort. Rezervujte si svou oblíbenou cukrářku včas, obvykle mají velmi brzy všechny termíny obsazeny.
  13. ORGANIZACE/KOORDINACE CELÉHO SVATEBNÍHO DNE – zde můžete využít našich služeb-náš skvělý tým vám velice rád pomůže s organizací a koordinací vašeho svatebního dne a vy můžete všechny starosti hodit za hlavu a váš den si krásně užít s vaší rodinou a kamarády.
  14. HARMONOGRAM SVATEBNÍHO DNE – je dobré informovat vaše hosty o tom, co je celý den čeká. Harmonogram se například může nachystat každému hostovi přímo na svatební tabuli, a nebo ho někde umístit v prostoru na vhodně vybrané a frekventované místo.
  15. SVATEBNÍ TANEC – vyberte si s vaší drahou polovičkou píseň, kterou oba máte rádi nebo vás nějak oba spojuje a máte na ni společné vzpomínky. První tanec obvykle bývá po krájení svatebního dortu, který bývá mezi 17-18h a tím se i odstartuje večerní zábava
  16. VYBRAT SNUBNÍ PRSTÝNKY – vyberte si vaše vysněné prstýnky, vyzkoušejte je a těšte se, až si je ve svůj den navzájem s partnerem vyměníte před oltářem
  17. VYBRAT SI SVATEBNÍ ŠATY/OBLEK PRO ŽENICHA – navštivte pár salónů a hledejte ty pravé šaty, ve kterých se budete cítit jako princezna. Doporučujeme si na zkoušky a výběr šatů vzít co nejméně lidí, protože čím více lidí, tím více názorů a tím více budete s výběrem šatů nerozhodná. Ale nezoufejte, ten okamžik nastane, kdy poznáte, které šaty jsou TY pravé.
  18. SVATEBNÍ ÚČES, MAKE-UP A MANIKŮRA – zajděte si na zkoušku účesu ke své kadeřnici, zvolte nejlepší účes tak, aby seděl k vašim svatebním šatům, make-up zvolte spíše méně výrazný, tak samo i decentní nehty, ať klidně ladí barvou s výzdobou celé svatby
  19. VYBRAT ŠATY PRO DRUŽIČKY – chcete mít krásné fotky s družičkami? Je dobré je sladit do stejné barvy šatů. Dnes se už nevyžaduje, aby měly všechny družičky šaty typově stejné, bohatě stačí, když se sladí do stejného tónu barvy.
  20. OBJEDNAT A VYBRAT SI KVĚTINY – zde můžete využít vaše inspirace z Pinterestu či Instagramu a ukázat svou představu floristce. Společně vyberte vaši vysněnou svatební kytici a zbytek květinové výzdoby. Nezapomeňte, že pokud chcete na vaší svatbě zachovat zvyk házení svatební kytice, je dobré si u floristky objednat menší kopii té vaší svatební. Většina nevěst si totiž tu svou svatební kytici usuší a nechá na památku. Stejně důležité je nezapomenout na maminky a budoucí tchýně, pro které je květina rovněž důležitou součástí svatby.
  21. DÁREČKY/MALÁ POZORNOST PRO HOSTY – chcete, aby si vaši hosté odnesli památku? Vymyslete pro ně drobný dáreček, který se může nachystat již na svatební tabuli. Může to být například mini láhev vína s vámi vyrobenou etiketou, kde bude datum a místo vaší svatby společně s vašimi jmény.
  22. POHOŠTĚNÍ – VÝBĚR SVATEBNÍ HOSTINY A VEČERNÍHO RAUTU – u nás vám s výběrem velmi rádi pomůžeme. Nachystáme vám mini občerstvení před obřadem, vybereme vhodné svatební menu (předkrm, polévku a hlavní chod), zvolíme variantu rautu a na noční hodinu uvaříme výborný guláš. Zjistěte si dopředu, kdo z vašich hostů je například vegetarián, vegan či má alergii na lepek nebo laktózu. Náš skvělý kuchařský tým vám rád ve všem poradí!
  23. ZAJISTIT UBYTOVÁNÍ PRO HOSTY – u nás na Šipce pod Trúbou máte skvělou výhodu v tom, že celá svatba i ubytování probíhá pod jednou střechou. Pro novomanžele rádi připravíme svatební apartmá. Zbytek hostů rádi ubytujeme v našich dalších pokojích.
  24. VYBAVENÍ A DEKORACE – sdělte nám vaši představu a styl svatby. O nic víc se starat nemusíte, my to rádi vše nachystáme a nazdobíme za vás! Zapůjčíme vám veškeré svatební vybavení a dekorace. Nazdobíme vám naše nádherné, skalnaté nádvoří přímo pod Trúbou, nachystáme a nazdobíme slavnostní tabuli, sweet bar a vše, na co si jen vzpomenete. Náš inventář vám rádi ukážeme na osobní schůzce.
  25. VYMYSLET AKTIVITY PRO HOSTY – aby se hosté na vaší svatbě nenudili a dobře bavili, je třeba pro ně vymyslet nějaké svatební aktivity. Doporučujeme fotokoutek (ten vám rádi nachystáme a zapůjčíme vše potřebné), připravte si pro ně svatební noviny, pro děti rádi připravíme dětský koutek. Další aktivita pro hosty: nachystat 3 láhve, kde budou hosté psát vzkazy pro vás, některé si přečte rok po svatbě, další za 5 či 10 let. Zde můžeme zařadit i tradice – rozbíjení talíře, jezení polévky z děrované lžíce a mnoho dalších… Jestliže vaši svědci už mají naplánovaný program, pak už stačí se domluvit s našimi koordinátory, ať jejich program zakomponujeme do svatebního dne. Pokud však chcete i vy přispět nápadem pro zábavu, máme pro Vás hned několik tipů.
  26. SVATEBNÍ OZNÁMENÍ – zvolte si ho ve stylu vaší svatby, napište důležité informace, kdy, kde, čas a jestli zvete hosta i na svatební hostinu, nebo jen na obřad, a pak až na odpolední zábavu, když například chcete mít oběd jen se svou nejbližší rodinou. Je dobré a důležité to všem ujasnit. Informujte své hosty o dopravě, o darech, ubytování…
  27. ZKONTROLOVAT PLATNOST DOKLADŮ – ať nedojde k nepříjemným problémům
  28. ZASEDACÍ POŘÁDEK – připravte si zasedací pořádek a předejte nám ho a o nic víc se starat nemusíte, rádi se o vše postaráme.
  29. SJEDNAT SI VELKOU POSLEDNÍ SCHŮZKU V MÍSTĚ SVATBY – nejlépe týden před svatbou, projdeme všechny detaily, ať je váš den perfektní
  30. TĚŠIT SE NA SVŮJ SVATEBNÍ DEN 🙂 

Leave a reply